Sov!

Usch är trött......men inte illamående så det är ju något positivt! Mamma säger att jag ska köpa dofilus, får nog palla mig iväg till hemköp imorgon och köpa det. Lyssna alltid på vad din mamma säger!

Är väldigt mycket just nu och jag har fortfarande inte listat ut hur jag ska hinna med allt imorgon men förhopningsvis så löser det sig, det brukar lösa sig! Längtar sjukt mycket till sommaren så att jag får åka hem och glömma bort allt som har med  MÅSTE att göra, typ som skolan....

Hämtade iaf ut ett paket med kläder idag, kändes skönt att få lite sommarkläder, dock satt inte byxorna riktigt som jag ville men Carro tyckte om dem så hon tog dem, vilket gör att jag slipper skicka tillbaka dem, ett måste mindre! Men men skönt iaf, har spenderar delar av kvällen till att förstärka knappar på kjolen då jag av erfarenhet vet att de annars kommer att ha lossnat efter en kväll! Bra jobbat Michaela (även om du borde spendera din tid på annat, typ som att läs)!

Har varit lite duktig idag och läst 4 kapitel ur Selghed idag så har bara halva boken kvar nu samt skrivit ut ett par artiklar så det måste ju vara godkänt ,nu när vi ändå håller på med bedömning.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0