Onsdag

Generationsfest var det som gällde igår och inte festande på utan snarare jobba! Jag, suz och Malin hängde i köket vilket jag egentligen var ganska glad över för vi hade jävligt roligt där inne, iaf under vår lilla minikonsert med Gustav! Var dock väldigt trött och inte alls pepp men höll humöret uppe ända till slutet då spyor var på väg upp ur min mun men jag hann hindra dem vilket känns skönt idag....... mår trots det inte helt bra idag men iaf bättre, är ju något.......

Grupparbete i key idag på förmiddagen, var inte alls aktiv pga av min sömnbrist och illamående men tur att jag har världens bästa grupp som tar hand om mig! Jag är ju trots allt bäbisen i gruppen, om man nu ska se till ålder, annars vet jag inte vem som är det, kanske är jag alltid! Men fick en hel del gjort och blir bara att jobba vidare imorgon, mest diskussion kvar nu vilket känns otrolit skönt! Är också impad att vi hunnit skriva 9 sidor på ca två förmiddagar, brukar inte vi lyckas med!!!

Ikväll är det mycket på gång, fadderupptakt och sedan möte, mycket att göra inför Slöjdis på fredag men det ska bli så sjukt kul! Tackar för löken och salladen som blev över igår! Tack tack!!!

Annars så......längtar jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0