Ojsan!

Här var det länge sen det skrevs, kan bero på bristande tillgång till internet samt kaosdagar just nu! Vet inte hur mycket jag orkar uppdatera men förra veckan var väldigt varierande! Mådde skitdåligt flera dagar och var superstressad över allt som komma skall men gick över så fort man fick lite alkohol i sig i torsdags då SOF började på allvar för min del (skippade onsdagen)! SOF har varit så sjukt jävla najs och jag längtar redan till nästa gång, dock är det ju två år kvar men ändå jag längtar! Kortegen var helt underbar och vi var helt klart bäst och festivalområdet gigantiskt vilket gjorde att jag tappade bort alla hela tiden. Fredagen var ett undantag på jag, alex oxh jenny sprang runt och gjorde hyss, riktigt skoj! Kan väl säga att det slutade med: TAR DU EN BOLL TILL SÅ KNIPSAR VI BANDET!  haha ja som sagt vi hade kul!

Nu är det väldigt mycket plugg och väldigt mycket läx, tenta, skifte och slöjdis på gång! NAJS!!! men stressigt dock.... Dumt att sitta här nu egentligen och slösa tid men har varit väldigt effektiv fram tills nu så förtjänar en paus och ska ändå snart gå ner till tvättstugan och slänga in tvätten....

Juste ni får ju inte missa! Slöjdis är den 29 maj gå in på laxmasteriet.blogg.se och titta! va med och tävla också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0