hatar regn!

Varför måste det regna? visst det gör inte så mycket när man sitter inomhus men det känns inte kul när man vet att man måste bege sig ut sen! Någon som vill flytta mötet hem till mig?

Har iaf varit en rätt så effektiv dag, började med en morgonpromenad med carro då det ännu inte börjat regna, fortsattes med lite arbete med budgeten och försökte göra klart den, är så klar som det är möjligt för tillfället........sen var det dags för littraturläsning, jippi!! Är sjukt trött på att läsa och är väl förmodlingen därför jag sitter här nu, men har iaf läst 70 sidor i boken så känner mig lite stolt ändå. Får se om jag orkar läsa mer eller om jag ska sitta av tiden här framför datorn tills jag ska börja laga mat.....svårt val! (eller inte)

Nej men jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0