En dag kvar

Imorgon smäller det, på riktigt! Imorgon är det årets fest i form av slöjdis (om man räknar bort SOF)! Är sjukt laddad och det ska bli så grymt kul.......Ska bli intressant att se hur vi klarar oss men känner jag oss bra så kommer vi att klara det med glans! Vi har haft bra föräldrar!

I tisdags kväll åkte jag på någon slags minisjuka så igår var jag helt däckad och mådde konstant illa, var rädd att Dessi smittat mig med sin magsjuka men som tur var så spydde jag aldrig även om jag var nära ett par gånger och idag mår jag mycket bättre, så pass bra faktiskt att jag tänker bege mig iväg och träna senare ikväll.

Det är ovant att sitta här och inte ha någonting att göra. Referenslistan till fördjupningsarbetet är skriven och ivägskickad till Hanna, listor till morgondagen är utskrivna. vad ska jag göra nu? Var länge sen jag kände mig rastlös, hur kan jag känna mig rastlös när jag har min första lugna stund på sjukt länge? Man blir väl van vid att alltid att ha saker att göra och stressa runt antar jag. Samtidigt känns det som att det är någonting jag glömt som jag borde göra men kan inte komma på något, iofs har jag känt så hela veckan så kanske ska sluta fundera, har jag glömt något så lär jag väl komma på det så småningom, men allt inför imorgon ska iaf vara klart så långt som det är möjligt!

Vår älskade Kristin med vän var här och hälsade på igår vilket var mycket trevligt! Flickan har rest runt i Australien och Thailiand sedan augusti och kom hem för ca 2 veckor sedan så var ett efterlängtat besök vi fick igår.  Det var så mysigt när vi satt runt bordet, drack te och pratade massa gamla minnen, tyckte dock synd om Kristins vän som inte kan ha hängt med så bra när vi bytte ämne var 5 sekund och nämnde namn hit och dit.  Längtar sjukt mycket till den här sommaren då jag har mycket ledigt och vill umgås så mycket som möjligt med mina kära vänner där hemma. Tråkiga är dock att nu när jag för en gångs skull inte ska jobba så mycket i sommar så passar mina kära vänner på att göra det (förutom Elin) så det är ju bra tajming men vi kommer nog hitta tid att umgås ändå!

Vill hem!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får komma till flen och liva upp stämningen lite där också, och sedan får vi se till att träffa anna :)

2009-05-29 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0