det är över nu...

Hmm nu har jag gjort nästan allt som den här fullspäckade våren innehöll,sjukt skönt!!! Bara redovisning kvar av fördjupningsarbetet, som så gott som är fördigskrivet, vilket inte känns jobbigt alls.....

Igår var det slöjdis vilket jag tror blev lyckat! Alla som jag har pratat med har haft jättekul så då borde ju festen vara Lyckad? Lyckad är den väl när folk tycker att det är kul? Men men jag hade faktiskt väldigt kul fastän jag jobbade, stog i mitt lilla minikök hela kvällen och fixade hamburgare. Tim var sjukt bra som grillmeister, även om de första blev lite brända men det skyller vi på grillen! Har upptäckt att det är rätt så kul att vara nykter bland onyktert folk för man ser så mycket mer vad som händer, vilka som gör bort sig, vilka strular med vilka, vem går hem tidigt pga av lite för mycket alkohol. Man får veta sjukt mycket av att vara nykter på fester, bra grej!

Nu är det bara några dagar kvar tills sommarlov vilket innebär att jag får åka hem. Har väntat väldigt länge på att få åka hem så det ska bli riktigt skönt, på torsdag beger jag mig hemåt då troligen det blir pappa som kommer och hämtar mig efter redovisningen.SKÖNT! lyx att få åka bil hem också!

Ska ska iväg och grilla med Carro och hennes vänner snart. Har stått i valet och kvalet hela dagen och jag antingen skulle grilla med dem eller läx men valet föll på Carro. Hinner ju knappt umgås med henne längre så känns som at tjag måste ta varje chans jag får. Tycker inte om det här när man slits mellan olika ställen och vill vara överallt men samtidigt så har läx fått väldigt mycket av min tid den senaste perioden så ska passa på att umgås med Carro idag, vem vet kanske tittar bort en stund till dem när vi grillat klart, det visar sig helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Som du förmodligen redan vet så var jag nykter igår och jag hade SJUKT roligt. Det varn lyckad fest :)

2009-05-30 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0