Ambitiös

Har nu på tre timmar hunnit iväg och slängt skräp och stohandlat, ätit lunch samt tagit mig igenom två extremt tråkiga texter. Ganska bra jobbat tycker jag! Har ju iofs satt som mål att vara klar med all litteratur den här veckan så borde egentligen läsa lite snabbare men nu jag läser faktiskt så fort jag kan och orkar!

Igår drabbades jag av något som liknade ryggskott och jag var absolut inte glad över det nu när min rygg har varit bra ett tag men varför är jag ens förvånad? Det känns iaf bättre idag, kanske tack vare morgonpromenaden som jag tog med stavarna.....tyckte iaf att det var duktigt av mig att gå upp tidigare och bege mig ut.

Ska nog laga mat och en stund, möjligen läsa lite innan om jag orkar och sen beges det mot campus för först ett litet gyckelmöte och sedan körsång, detta kommer att bli mycket intressant! Bästa med mötet ikväll är att Malin troligen hinner hem till det så att jag får träffa henne, saknat henne sjukt mycket nu när hon varit i Rom. Malin du får inte åka iväg något mer! Tänk på lilla mig :)

Nehe jag skulle ju vara ambitiös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0