tabletter hit och dit

Tycker inte om det här med allergier, har aldrig tidigare varit allergisk mot något så varför ska jag gå och bli det nu för? Dumt! Har förhoppningsvis fått tabletter som ska fungera nu och under dagen har de fungerar bra men nu på kvällen mår jag piss igen, jobbigt när man bara får ta en tablett om dagen när man börjar må dåligt igen. Får ta lite av nässprayen som hon skrev ut åt mig samt lite ögondroppar, mår förhoppningsvis lite bättre imorgon!

Tanken var att jag först skulle fara till strängnäs imorgon på dop och sedan vidare till kumla för att hälsa på Malin och även Elin som skulle dit (saknar er massa!) men pga hur jag mår så har planerna förändrats, blir bara ett stopp i strängnäs och sedan hem igen tråkigt nog! Hatar när planer måste ändras men antar att jag borde vara hemma och kurera lite så att jag kan bli lite piggare på jobbet nästa vecka, vill inte missa det.... Elin ville även att jag skulle följa med henne och kristin och lite folk från nyköping ut ikväll men tittar man i vilket tillstånd jag är i så förstår man att det inte är aktuellt, vi får ta det nästa helg och även en picknink-kväll snart!!!! var länge sen......

Borde sova!

Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Saknar dig också massor!!!!! Jag tar alltid fler tabletter om det inte fungerar, tror inte att det är ngn fara.

2009-06-28 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0