SVERIGE!

Sitter och laddar inför kvällens match mot Malta......ska bli intressant och se om jag kommer att bli glad, arg eller bara bitter. Oftast blir jag nog arg men det är bara för att meningen är att jag ska titta på fotboll men väldigt många gånger är det precis vad Sverige inte gör. Snälla kan jag få se lite fotboll ikväll...

Har bakat morotskaka idag, hoppas att den blir god. Får testsmaka den när morfar kommer sen.....

Har börjat fundera på om jag har gjort något som någon är sur eller arg över. Kanske bara jag som inbillar mig och lättast är ju att kolla med personen ifråga men ibland kan det kännas lite svårt, kan ju hända att jag bara inbillar mig som vanligt. Jag är ofta ganska knäpp och har genom åren alltid tänkt att människor bara är snäll och trevlig mot mig för att de var tvugna eller för att vara artiga fast de egentligen inte tycker om mig. Dock har jag slutat tänka så då min självkänsla har blivit otroligt mycket bättre de senaste åren men ibland kommer de här stunderna tillbaka då jag tänker så igne, tycker inte om det! Nu är en sån stund! Kanske ska höra av mig iaf och kolla så allt är okej......

Carro min älskling har gått och sjukat ner sig, tycker synd om henne. Hon hann jobba i knappt tre dagar så blev hon sjuk. Hoppas att du mår bättre snart gumman, krya på dig!!!

Kommentarer
Postat av: Elwin

Jag tycker om dig, massa! (L)

2009-06-10 @ 23:36:33
Postat av: Anonym

Tycker om dig också gumman! <3

2009-06-11 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0