städa

Mätt och seg skulle jag nog beskriva mig själv just nu, lunchen är uppäten men började må dåligt och vill mest lägga mig i soffan och sova, men icke! Ska egentligen städa toaletten men har inte orkat röra mig dit än, hamnade här istället. Förvånad! Köket är iaf redan städat så har varit lite duktig, men har toaletten kvar och ingen motivation för tillfället. Så länge den är städad tills imorgon när jag åker hem så blir det bra, är många timmar kvar tills dess!

Skulle egentligen iväg och fika med mina flickor vid två men Elin hade möte då så får se om vi hinner ta det senare ikväll efter vårt möte, men kan bli tajt. Blir troligen ett långt möte och sen måste jag hem och fortsätta packa, mycket kläder som ska hem! Var på syrran att tömma ur min garderob tills jag kommer hem men är tveksamt om hon hunnit göra det, visar sig.

Måste erkänna att jag blir lite irriterad på människor eller kanske inte irriterad, men jag stör mig nog lite! Hör man av sig till någon så vill man väl att den hör av sig tillbaka, eller? Kanske bara är jag som tycker så, men jag tycker att det handlar om respekt. Det spelar ju ingen roll om man hör av sig två minuter eller två dygn senare bara man hör av sig. Ibland får man känslan av att man bara duger när det passar den andra, någon annan som kan få den känslan ibland? Jag vet att det kan finnas en orsak till varför man inte hör av sig eller inte hört av sig än, och jag borde väl antagligen inte bry mig men nu är det så att jag är en människa som bryr sig, så det är bara att leva med det.

Kanske borde göra något annat (ex. städa) än att sitta här och klaga men jag är lite på klagohumör just nu så det känns bra att få klaga av sigt lite. Någon som vill klaga på något som jag gör eller kanske inte gör? Alltid trevligt att få höra (eller inte)!

JAG VILL HA SOMMARLOV NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0