SOMMARLOV

Måste säga att det var en väldigt skön känsla att vakna upp imorse och inse att jag har ingen skola idag eller de närmsta veckorna, det är sommarlov! sjukt skönt! Innan jag dock insåg att det var sommarlov och jag vaknade så hade jag först svårt att placera vart jag var, lite ovant att inte vakna upp i sin egen säng borta i linköping. Nu sover man istället på en garderobsdörr (är inte så illa som det låter) :P

Något annat som är ovant är att jag är helt ensam här hemma i vårt stora hus, känns lite tomt. Känns ju inte lika tomt när man är ensam i lägenheten men i ett hus så blir det annorluna. Har hunnit med att träna lite nu på förmiddagen när jag ändå var ensam och nu sitter jag i stort sätt bara att väntar på att mina små älsklingar till kusiner ska komma. Var länge sen jag såg dem och saknar dem sjukt mycket! De ska vara här hela helgen så det blir full fart!

Pappa kom och hämtade mig igår i Linköping, vilket var tur det med all packning som jag hade! Vi for hem direkt efter min redovisning (som vi blev godkända på) eftersom Marcus tog studenten och jag ville hem och fira honom! Ett stort grattis igen Marcus!

Är helt sjukt att han tog studenten igår för att det innebär att det var ett år sen jag gjorde det och tiden har gått så sjukt fort, jag har pluggat ett år nu på universitetet! Sedan den dagen jag tog studenten har det hänt så sjukt mycket i mitt liv men samtidigt känns det som att det var igår som man var den där lilla flickan som stod där och inte visste vad som skulle hända i framtiden. Nu vet jag vad som hände och jag är sjukt nöjd med det (iaf det mesta)!

Funderar på om jag ska orka baka något innan kusinerna kommer men samtidigt så bakade mamma bullar här om dagen som känns väldigt lockande att få äta, älskar mammas bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0