SJUK!!!!

Varför måste jag alltid bli sjuk när jag verkligen inte vill det? Iofs så vill jag inte bli sjuk så ofta men just nu är inget bra tillfälle! Var tvungen att vara hemma från jobbet igår vilket innebar förlust av pengar, det enda bra som kan komma ut av det här är att jag slipper skatta! Skulle egentligen hamnat några hundra över gränsen för när man behöver skatta men eftersom jag nu har blivit sjuk och fick vara hemma igår så kommer jag under denna gräns, bra grej! Är dock ändå förvirrad och har beslutsångest om jag ändå ska skatta, kan ju vara trevligt att få tillbaka pengar nästa år på skatteåterbärgningen men samtidigt skönt att få mer pengar nu! Har helgen på mig att bestämma mig......

Midsommar imorgon och det blir att vara hemma och ta det lugnt eller lugnt och lugnt, brukar vara ganska full fart här! Mycket folk som kommer men det känns skönt att inte vara uppbokad på något utan jag kan bara glida runt och göra lite som jag känner för.....dyker det upp något annat förslag så gör det, tänker iaf inte leta efter att ha något annat att göra.... att vara hemma duger riktigt bra för mig just nu!

Undra vad jag ska göra resten av kvällen? kanske hjälpa mamma och pappa med förberedelser inför morgondagen.....kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0