Rastlös

Jag vet inte vad jag ska göra........jag bara går runt här hemma och känner mig allmänt förvirrad och uttråkad. Längtar tills måndag då jag börjar jobba och får något att göra!

Min förmiddag var iaf inte tråkig för då träffade jag Lina och hennes lilla bäbis, som föresten är sjukt söt! Det var jättemysigt att träffas o sitta och prata, var alldeles för länge sen! Men blir väl så när man flyttar åt olika håll och har fullt upp med sig själv och sitt liv. Det var jättekul att träffas och ha det trevligt, måste vi göra om!

Jag saknar Linköping och alla vänner där borta.....Nolle-p tack! Nej men visst är det skönt med sommar om man nu kan kalla det sommar i det här vädret, men antar väl att det är en hederlig svensk sommar vi har framför oss innehållande en massa regn! Ena stunden vill jag va hemma och vara ledig med massa sol och värme och i andra stunden så vill jag tillbaka till Linköping och inleda nolle-p....

Saknar....

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar er aaaaasamycket, längtar till nästnästa helg och KUMLA :)

2009-06-13 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0