Nya tag.....

Fortfarande sjuk.....men förhoppningsvis går det åt rätt håll, jobbade iaf idag. Lite sjuka ska inte få mig att ligga hemma och missa att tjäna pengar, behöver alla pengar jag kan få nu!

har åkt runt på gräsklipparn nästan hela dagen, bra grej! Fått en riktigt snygg bonbränna nu när solen äntligen har tittat fram.....mina ögon kliar dock som förbannat, är antingen från gräset idag när jag klippt eller någon slags allergi, vet inte vad jag ska tippa på.....

Låna massa böcker idag på bibblan, tänkt försöka hinna läsa lite nu när man har sommarlov, ska ju inte jobba hela sommarn. Kan vara skönt att få lite tid till att läsa skönlitteratur igen och inte bara en massa kurslitteratur, vilket är det enda man annars hinner med under året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0