Kolmården

Dagen har spenderats i min numera hemlän Östergötland genom ett besök på kolmården med syster och lillkusinen. I våras när kusinen fyllde år så var min present att jag skulle ta med honom till kolmården, presenten är nu uppfylld! Är minst 10 år sen jag och syrran var där sist så det var ett uppskattat besök för alla...... de som känner mig vet att djur inte är mitt absolut största och käraste intresse men när de befinner sig bakom staket eller glas så är jag nöjd och tycker att de är fascinerande! Rovfågelshowen och delfinshowen tror jag var det mest uppskattade under dagen, iaf för mig....

Jag blir galen på att vänta på tentaresultatet eller egentligen blir jag inte galen på väntandet utan att de aldrig lägger ut resultatet i tid! Fick vänta jättelänge sist på mitt resultat och återigen så verkar det vara som att jag får vänta, jag blir dallen! som min minstingkusin skulle säga... snälla ge mig det bara resultatet så att jag vet om jag får ett riktigt sommarlov eller en hel sommar med omtentaångest!

Grattis Malin på födelsedagen!

Hm funderar på om jag ska gå och sno några fler av jordgubbarna som mamma köpte idag.....kanske skulle vara schysst och låta de andra få några också! får se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0