jaha vad hände?

Har precis varit på gyckelmöte och precis när vi skulle avsluta och gå därifrån fick jag värsta huvudvärken, kom från ingenstans! Blev helt snurrig och borta i huvudet och misstänker att dagens varma väder och sol kan ha med saken att göra! Men har tagit en alvedon och förhoppningsvis går det snart över.....

Folk tänkte spela brännboll nu ikväll och vet inte hur jag ska göra. Känner inte riktigt för att springa runt med den här huvudvärken men om det blir bättre så kanske jag tar mig iväg, när de nu skulle börja spela. Får se!

Dagen började iaf med en löprunda med Malin vilket kändes skönt men tungt i benen, kan ju bero på att vi sprang igår kväll men vi gav oss iväg ändå! dock sprang vi inte hela rundan utan gick den sista biten. Tanken var att vi skulle ute och gå nu ikväll med stavarna efter mötet men eftersom brännbollen dök upp så tippar jag på att vi skrotade det. Känns skönt att sitta i soffan och slappa just nu, tittar lite smått på fotboll på tv. men men dagen bjöds på ett kort grupparbete hos Malin V och sedan la vi oss ute i solen och sola hela dagen tills det var dags att få in och laga mat. Brända axlar sedan helgen och  rödbrun hy på de flesta ställena, så ser min kropp ut just nu!

Nu tjatar Andreas på¨mig att jag ska komma och spela sen så hoppas på att den här huvudvärken försvinner snart, den har 45 min på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0