ehhh

tror att jag redan börjar längta tillbaka eller om det bara är att jag är rastlös. Är väldigt skönt att vara ledig den här veckan och bara ta det lugnt men märker att jag redan börjar tröttna på det! skumt? Först längtar man tills man får det lugnt och när man väl får det lugnt så vill man ha något att göra och när man väl har något att göra vill man få det lugnt igen. Detta är en process som ständigt finns kvar!

Har fått i uppdrag att baka imorgon, undra vad jag ska baka? någon som har ett förslag? finns väldigt få förslag i mitt huvud just nu men kanske om jag får sova på saken....

härligt att se att skattepengarna har rullat in på kontot idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0