det är en saga för god för att vara sann.....

Ny vecka och ny jobbdag, går in på nästsista arbetsveckan vilket känns mycket skönt. Allergierna går sådär så orkar inte ens hälta det längre för är så himla trött på det och troligen även alla andra i min omgivning som får höra det konstant! Ska försöka skärpa mig och gjorde det genom att motionera lite idag, tog en promenad hem från jobbet med stavarna, blev lite basketspelande sen med syrran (vann 2 av 3 set, så jävla stolt!) och sedan slöt bror och far upp och då gick det inte lika bra, som vanligt alltså kan man säga!

Blev middag ute vid badet idag, var mysigt och skönt att komma ut ur huset....dagarna ser numera exakt likadana ut jämfört med i linköping där den ena dagen aldrig är den andra lik, men det var skönt att göra nåt annat.

Jag försöker att inte tänka så mycket just nu för att de saker som dyker upp i mitt huvud är varken saker jag vill tänka på eller ta tag i, kan inte någon annan tänka åt mig! Skulle vara så mycket lättare om vissa saker försvann för jag blir bara deprimerad och sårad när jag tänker på det även fast det inte var meningen att jag skulle bli sårad och jag borde inte vara sårad, men mitt huvud och hjärta är som det är och ibland bryr jag mig helt enkelt för mycket om saker, jobbigt! Den senaste veckan har jag iaf inte tänkt så mycket vilket gjort att jag mått bra psykiskt (inte fysiskt som sagt), det känns bra men tyvärr så vet man aldrig när det dyker upp igen och då börjar allting om på nytt.....jag vet precis hur det kommer bli och jag orkar inte med det längre, antingen får något annat hända eller låt bli!

Fotbollen står igång och är lite tråkigt att inte Sverige är med i finalen men man borde kanske inte vara förvånad eftersom det är Sverige vi pratar om men U21-laget har varit jävligt duktiga och roliga att titta på och de förtjänade att komma till final! Ska nog gå och fixa matlåda till morgondagen istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0