5.30

Började jobba idag...klockan ringde tidigt...har inte sovit mycket alls! Drömde en hel det, om vad kommer jag inte riktigt ihåg men det var sjuka saker iaf, som vanligt! Jobbdagen har varit ganska slapp för min del, kört lite bil, glidit runt, spikat ner några spikar på bryggor, borrat fast plankor....ganska slappt helt enkelt! Förstår att syrran vill byta bil med mig, hon hade lite mer att göra!

Nu sitter jag här, klockan cirka 19 och håller på att somna! Shit hur kan man vara så trött? Har varit trött ganska länge nu och visst det lär ju ta ett par dagar innan man kommer in i det hela men är jobbigt att inte orka göra något på kvällen. Orkade precis träna lite när jag kom hem men mycket mer än det har jag inte gjort, jo ätit!

Jag vill ha fika och kanske en frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0