Trött

Sitter här hemma och kan knappt hålla ögonen öppna, vad hände? Morgonen eller snarare förmiddan började så bra då jag, Malin och Zara tog en långpromenad i rydskogen, väldigt skönt med halt! Vi var ju tvugna att försöka göra oss av med allt godis vi åt igår kväll. Började med att vi for ut till ikano efter att jag hade slutat och där shoppades det loss, blev ett par overallskor på rean (endast 99 kr), en tröja, ett linne och ett par legins. Ganska nöjd med den rundan! Tillslut höll vi på att hungra ihjäl men då kom Zara med den bra idén att vi kunde köpa med oss tacos hem, så det satt vi hör hemma och smaska i oss. Tanken var att det skulle bli bio sen men var inte riktigt någon film som lockade aldrig och åkte istället hem  till Zara för att titaa på film. Blev dock ingen film eller utan lets dance och en massa musik och skitsnack, en bra kväll! Jag och Malin skulle dock gå hem sen på natten och det blev ett litet äventyr kan man korfattat säga......

Kändes skönt att röra på sig idag efter att ha varit sjuk så pass länge nu och jag tror att jag nästan är helt frisk nu, lite förkylning kvar bara. Är ändå orolig nu när jag kom hem och duschade och la mig i soffan att jag är så trött och seg, måste bli pigg till kvällen. Får absolut inte bli sjuk igen!

Juste dem ringde från läxmästeriet igår för att kolla om man fortfarande var intresserad och självklart är jag fortfarande det! Malin oh Zara fick tid innan mig vilket känns skönt, behöver jag inte vara så jätte orolig, även om jag inte är det. Tycker dock synd om Malin som går först ut som vill känna sig förberedd, det kommer att gå bra! Jag trivs nog bäst med tanken att inte veta vad som väntar och istället gå in där och göra det bästa av situationen. I vanliga fall vill jag vara förberedd men inte den här gången, kan inte förklara varför.

Min telefon håller på att bli helt cp, den är jättekonstig, låtarna försvinner och bilderna är borta och det snurrar en konstig sak på displayen. Borde lämna in den men känns jobbigt om jag då måste gå utan en mobil ett längre tag, kan ingen få tag i mig och jag kan inte få tag i någon. illa!

Kanske borde fundera på vad jag ska ha på mig ikväll.......oj Carro ringde så pratade med henne, hon kommer tillbaka imorgon så då slipper jag vara själv längre, jippi!! det är okej att vara själv ett par dagar men sen börjar man tröttna på det. Nej men nu måste jag nog sätta fart med lite grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0