Tjejkväll

Kom precis hem efter att ha haft en mysig tjejkväll med Malin, Zara och Elin. Äntligen är vi alla samlade och kunde träffas. Skulle egentligen ha varit en lugn filmkväll var tanken men fanns en hel del att prata ikapp efter att ha varit ifrån varandra så länge. Mådde rätt så bra på kvällen, vet inte om det var sällskapet eller panodilen som hjälpte, kvittar egentligen vilket. På morgonen och dagen mådde jag däremot inte så bra så stannade hemma frn dagens seminarium. Lyckades iaf göra lite nytta genom att skriva klart mina texter som ska läsas upp imorgon samt slipa lite på caset, har börjat med sista delen nu. Känns rätt så okej men är en del kvar att göra, ska försöka ta det i helgen, hinner nog inte imorgon.

Tanken var att jag skulle tvätta imorgon eftermiddag men planerna ändrades lite under kvällen och troligen blir det en tur ut till ikano med Malin och Zara. Behöver handla lite saker fastän ekonomin inte är den bästa. Har iaf ett presentkort på jc att utnyttja och några extra slantar går nog att hitta längst ner i plånboken. Skulle inte bli sittandes här utan ska nog hämta tandborsten och sen krypa ner i sängen, börjar kl tio imorgon tror jag så blir att stiga upp tidigt, eller är egentligen inte så tidigt men har vant mig vid att få sova på morgonen. Är mer synd om Malin och Elin som börjar åtta, lider med er flickor!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer nog leva minst 10 år till på grund av Zara igår, guld!

2009-01-09 @ 07:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0