Tillbaka

Då var man tillbaka i Linköping igen, men fortfarande sjuk. Börjar bli less på det här nu och det jobbigaste är att man inte kan göra någonting åt det utan bara vänta tills det går över. Dåligt! Har iaf druckit en kopp panodil nu så förhoppningsvis mår jag snart lite bättre för stunden.

Mamma och pappa  skjutsade mig idag så var mysigt att bara umgås lite med dem även om jag mest försökte sova under bilresan efter att inte ha sovit något i natt då jag tittade på den skandalösa jvm-finalen mellan sverige och kanada. Tänker inte gå in på det nu för jag blir bara arg, speciellt på kanadensarna och domarna! Sen hjälpte det ju inte att sverige var kassa när de behövde vara som bäst. Men nu ska jag släppa det. Var lite jobbigt dock när mamma och pappa skulle åka. Känns tungt att man inte ska träffa dem på länge och när man särskilt ser att mamma blir ledsen så vill man bara gråta. Så deppade lite efter att de hade åkt men man repar sig ganska fort även om det är tråkigt att man inte ska se familjen på länge. Det blir en vana att vara hemma när man är hemma så pass länge som ett lov att det blir jobbigt att åka tillbaka, även om man vill komma tillbaka och träffa alla vänner igen. Man slits åt två håll!

Trots att jag är en sjukling så gick jag över till Elin en stund och hon, jag och Malin sjöng singstar. Elin hade fått singstar disney, bra grej! Men är dock lite besviken på låtarna, de har valt en del dåliga låtar vilket är konstigt när det finns så sjukt många bra disneylåtar. Ruff kom även han över en sväng och sjöng med oss, sen kom Malin på att vi kunde åka och hämta hennes råttbebisar men jag hade inte riktigt krafterna till det så jag hoppade över det och gick hem och la mig i soffan. Helt klart rätt beslut! Är rätt så trött men inte tillräckligt för att sova så får titta lite på tv innan.

Imorgon är det dags för skola och seminarium igen och jag borde ha pluggat mer än vad jag har men har verkligen inte orkat samt inte kunnat eftersom jag har varit sjuk. Ska försöka ta tag i det imorgon förmiddag och sen efter seminariumet. Jag ska hitta motivation och ork till att plugga, valet är att hoppa av och det är egentligen inte en valmöjlighet för mig. Har jag påbörjat något då ska det även avslutas, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0