Sooova!

Varför gör man så här varje helg mot sig själv då man sitter på söndags kvällen med sömnbrist? Tanken var att den här sömbristen inte skulle existera idag men planera förändrades under helgen. Carro for iväg i fredags morse så återigen var jag ensam i lägenheten. Tentan lämnades in och sedan for jag till Zara som klippte av mitt hår så numera räcker mitt hår enbart till axlarna. Lite omställning men är väldigt nöjd. Skönt med lite annorlunda för en gångs skull och inte bara det där långa håret som hänger och svänger överallt. 

Kortfattat skulle man kunna säga att den här helgen handlade om mat men har ingen lust att vara kortfattad idag. Zara blev lite oplanerat min roomie över helgen då vi först i fredags handlade massa mat som vi åkte hem till mig och åt. Vi skulle sitta och mysa hemma hos mig och se gå till hg för att möta upp bland annat Malin  som varit på klassfest. Tråkigt nog var det hur lång kö som helst på hg, har aldrig varit med om något liknande och vi hade verkligen inte någon lust att stå där i flera timmar och frysa häcken av oss så vi gick hem till mig igen och titta på film. Gårdagen spenderades i min soffa för att vi hade beslutångest för att vi skulle göra på kvällen. Till slut bestämde vi oss för att handla mat och för kvällen serverades det trerätters middag hemma hos mig. Fy fan vad vi ville spy sen! Sedan dök Elin, Heidi och Tobbe Lasse in och vi började ladda för kvällen med ölspelet. Tack gode gud så var det ingen kö på hg så vi kom fort och smidit in och dansade järnet. Efterfesten bestod av bastu vilket var kul men hett! Roligt att lyssna på manskör måste jag säga... Vi fortsatte sen till Elin där det spårade ut för vissa men vi hade skoj. Vi fick iaf höra bästa kommentaren!
Om jag skulle lyckas få med mig zara hem, så vill jag ha med plusmenyn också! 
Kan väl säga att det gav oss ett gott skratt....

Frukosten eller vad man ska kalla det bestod av pizza och "hitta nemo" hos Elin vilket var mysigt. En del sing star blev det som vanligt också.... Matlagning stod på listan idag och nu är Carro och Elin tillbaka så alla är samlade. Zara blev dumpad som roomie men tror nog att hon  tyckte det var skönt att komma hem till sin egen lägenhet även om jag gillade att ha henne är. Var skönt att inte behöva vara ensam hela helgen!

Tentaperioden är över nu och imorgon inleds TVÄS 2, vet inte än vad jag tycker om den kursen men gillar att jag börjar med Ma/Na miljön. Har saknat dem ämnena sjukt mycket, mer än vad jag trodde så ska blir kul att få räkna och experimentera lite igen. Tycker inte om att vi har salstenta på den här kursen, gillar hemtentor! Egentligen gillar jag inte tentor över huvudtaget men det löser sig nog. Hoppas mest på att jag blir godkänd på tentan som jag lämnade in i fredags. Läxintervju är det imorgon och är faktiskt lite nervös eller egentligen är jag inte nervös för själva intervjun utan mest för att jag ska bli stel och tråkigt och att de inte ska tycka att det är bra. Gabbe försökte iaf lugna mig igår och säga att det säkert kommer att gå bra.... får väl försöka lite på det men är nyfiken på vad för frågor som kommer. Tänk om jag inte kan svara på någon?

Ska försöka lägga allt sånt där åt sidan nu och inte tänka på det, är alldeles för trött för det nu. Måste ändå ta upp att det finns saker som jag stör mig på och jag stör mig nog mest för att jag inte vet svaret. Har jag gjort något? Människan kan knappt hälsa eller titta på mig så börjar fundera på om jag har gjort något. Vad jag är medveten om så är det absolut inte jag som har gjort någonting men varför verkar det så på personen att jag har det? Ibland förstår jag mig inte på människor! Sluta bete dig så konstigt och säg vad det är och om jag har gjort något!

Kommentarer
Postat av: Elin

Människor som inte pratar är verkligen konstiga, det skulle underlätta en HEL del!

2009-01-18 @ 22:03:28
URL: http://elinelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0