Snart över

Känns skönt att sitta här med en så gott som klar tenta. Själva skrivande var klart idag runt tre men det är en del detaljer såsom bilagor kvar att ordna. Tanken var att de skulle göras nu på kvällen men jag hamnade istället hos Elin där även Malin och Ruff var och vi sjöng som vanligt singstar och snacka en massa skit. Malin och Zara har varit på intervju hos läx idag och det var väl delade meningar där om hur det hade gått för dem. Jag tror iaf att det gick jättebra för båda! Min intervju är på måndag och har inte tänkt så mkt på den, antagligen för att det enda som existerar i min hjärna just nu är hemtentan men jag känner mig ändå ganska lugn och inte ett dugg nervös inför det. Kan ju vara så att nervositeten kommer när det närmare sig 20:00 på måndag, vem vet.

Jag har hittills varit duktig med min träning den här veckan och igår blev det en långpromenad med Malin runt om i rydskogen med mina fina gåstavar, Malin du får skynda dig att köpa ett par! Idag for jag och Carro till gymet och tränade body combat, skit kul men skit jobbigt! Lär ju ha träningsvärk i armar och rumpar imorgon! Får se om jag kan röra på kroppen så att jag kan gå på ett pass eller om det får bli en promenad med Malin istället. Lär ju iaf bli en liten promenad till campus då vi måste lämna in våra tentor.

Är rätt så nöjd med min tenta och case och man kan väl säga att jag verkligen har uttnyttjat de sidor man får använda. Går inte att skriva en rad till! Känns jobbigt att vara nöjd med tentan för tänk om man inte bli godkänd på den? det måste vara det värsta när man känner sig riktigt nöjd med någonting men så duger det inte, vad ska man göra då? Jag tror och hoppas iaf att jag blir godkänd annars ska jag nog ta mig ett snack med min tutor! haha okej skulle nog inte våga det men skulle vara skoj....

Usch det är mycket jag känner för och inte känner för just nu. Framförallt känner jag för att klippa av mig håret, iaf till axlarna så hoppas att Zara har tid snart för att klippa det. Något jag inte känner för är helgen! Har ingen aning om vad jag ska göra men käns deprimerande och ligga här hemma i lägenheten alldeles ensam nu när Carro åker iväg. Typiskt när jag för en gångs skulle inte har något inplanerat så drar hon iväg till arvika av alla ställen. Får nog gadda ihop mig lite med Zara och höra vad hon har för planer. Vill absolut inte sitta instängd när det är de enda jag gjort nu i veckan när jag skrivit på tentan. Vill komma ut och träffa människor, någon som har något förslag på vad som händer i helgen?

Nej borde dricka upp mitt te nu och sova, Carro har inte kommit hem än men det var inte väntat heller.... hoppas verkligen inte att jag vaknar av hennes sms i natt även om jag vill att hon skickar ett när hon är på väg hem. Nej sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0