Oh happy day!

Hela dagen har varit bra, förmiddagen bestod av träning i 2 h med carro, sedan lite plugg för att avslutas i en myskväll med god mat och ost och kex. Kvällen kunde absolut inte bli bättre om jag skulle vilja beskriva min glädje men kan nog inte sätta ord på den. Det har helt enkelt varit en bra dag rakt igenom!

I torsdags var det kravall och jag förblev lite halvnykter för att carro inte skulle försvinna och göra något dumt på fyllan, vi kom båda hem oskadda och utan ha gjort något dumt. Tidigare under kvällen spelade vi disney tp vilket är grejen! hur kul som helst, måste definitivt införskaffas i framtiden. Att stiga upp på fredagmorgonen blev alltså inte så jobbigt och med en kopp kaffe var jag igång. Dags för indelning av projektgruppen och vi fick vår vilja igenom och kunde välja grupper själva. ska bli kul att återförenas med gamla gruppen. Upptäckte även hur många fördomar man har! Vi trodde av namnen och ämnet vår projekthandledare har, att han skulle vara en gammal tråkigt man som snart skulle gå i pension. Han visade sig vara tvärtemot! Ganska ung kille som verkade ärligt engagerad och som gav oss ett par goda råd inför projektet.

Dagen fortsatte med en shoppingrunda med Carro, som verkligen slog på stort när hon var yr och bakis. Jag införskaffade lite nödvändiga saker såsom träningskläder och nån tröja och linne. Kändes skönt att inte göra av med för mycket pengar, är ju inte direkt rik som student. Skönt iaf med lite extra studiemedel den här månaden samt att man får lite lön nu när man kunde arbeta lite hemma på jullovet. Kommer sitta fint! Kvällen fortsatte med bastu och öl, och det är verkligen grejen! Älskar det och vårt fina bastumärke är grymt snyggt..... Tanken var att vi efter en tripp till donken och mellanfesten skulle ta oss till hg men där var det väldigt lång kö så jag, malin och zara gick hem och sov istället vilket jag är väldigt glad för idag. Den här dagen hade aldrig blivit bra om jag inte gått hem tidigt igår!

Oh happy day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0