Ny dag, nya tag

Känner mig rätt så nöjd med dagen, har så gott som gjort klart caset, skickat det till Malin så att hon kan kolla igenom det och har sen varit iväg och tränat stepp vilket gav ett bra besked. Jag klarade av det och mådde inte dåligt efteråt, hoppas nu bara på att jag inte ska bli sjuk igen. För säkerhets skull kurerade jag med lite panodil framför tvn.

Huvudet känns ganska tomt efter en lång dag men jag är iaf inte längre så stressad över hemtenta, kanske dels för att jag nästan är klar med caset. Lär nog behövas omarbeta lite efter att Malin har läst det och har redan nu ett par ideér om vad som ska ändras i mitt case efter att ha läst Malins. Är en bra grej att läsa andras för att då kan man få nya tankar om sitt eget case och komma på saker som man tidigare inte har tänkt på men som kan vara bra att ha med. Ska träffa Malin imorgon förmiddag innan jag sticker iväg och träna för att prata lite om våra case.

Har inte så mycket på hjärtat idag så slutar nog här, onödigt att försöka komma på saker att skriva bara för skrivandets skull........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0