Kollo

Har sökt jobb till i sommar idag, hittade ett sommarkollo i eskilstuna kommun som sökte personal så jah nappade på det. Låter som en kul grej och lär ge bra erfarenhet inför läraryrket. Ville alltid åka på kollo som liten men blev aldrig av samt att jag troligen var för feg men nu skule det vara skitkul att få vara ledare på ett och föra sommaren kul för de barnen som inte är lika fega som jag var.

Har fått en hel del gjort idag: läst klart texterna för den här miljön, gymmat en stund, varit på campus för introduktion för nya miljön och sen sökt jobb. Känns som att jag borde vara nöjd med dagen men känner mig mest seg, på dåligt humör  samt att internet bara strular hela tiden. Som tur är fungerar det för stunden för att annars skulle jag inte kunna sitta här och skriva.

Känner absolut inte för något idag så ska nog stänga av datorn snart och bara ligga och slappa för tvn, orkar definitivt inte tänka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0