Influensan

Har inte skrivit på ett tag för att idag är första dagen på länge som jag kan sitta upp en längre tid utan att bli yr i huvudet. Efter nyår åkte jag nämligen på influensan så sen dess har jag legat nerbäddad i soffan med feber, huvudvärk, förkylning och jag vet inte allt. Har till och med haft jätte ont i öronen och knappt kunnat röra på mig, knappt så jag hade någon känsel i kroppen kändes det som. Men men idag är det bättre iaf, är mest förkylningen jag stör mig på.

Ska inte bli så långvarig här, har en hel del att ta igen när jag legat på soffan nu och tanken var att jag skulle åkt tillbaka till Linköping idag men planerna ändrades, vill ju inte missa jvm-finalen i natt, så jag väntar tills imorgon så slipper mamma också köra själv, blir bäst för alla på så sätt. Samtidigt hade jag kanske behövt åka tillbaka idag för att hinna plugga lite men får göra det bästa av situationen och ta mig själv i kragen och plugga lite här hemma. Kanske får det mest nödvändiga, såsom analysen av texterna gjorda.


Nej nu börjar jag bli trött och yr av att sitta upp så ska nog lägga mig i soffan ett tag, möjligen läsa igenom alla texter om jag orkar annars tar jag det senare idag. Undra vad Suzan gjort av sina texter? Hon brukar inte vara den som glömmer, men det finns säkert någon orsak till det eller så är det helt enkelt så att minnet sviker ibland.......vet många som minnet sviker lite allt oftare hos men det tar vi en annan dag, orkar inte mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0