Heeelg!

Äntligen är det helg efter en lång och ganska jobbig vecka. Själva skolan har inte varit så jobbig men jag har tyckt att det allmänt har varit jobbigt så därför är det skönt med helg. igår kan det ju nämnas att jag försov mig för andra gången i mitt liv, dock hann jag till skolan med morgonen böjade inte alls bra. Min mobilladdare var helt cp så mobilen ställdes automatiskt på snooze utan att alarmet gick igång. Dåligt! Men men jag hann så brydde mig inte så mcket om det sen, var mer irriterad på att föreläsningarna inte var så bra men vad ska man göra? Är bara att sitta där och le och se söt ut!

Igår kväll blev det besök från gymnasietiden, Robert, André och alex kom över till oss och Carro hade även hon två kompisar här. Blev lite mycket kortspel med lite för mycket dricka för mig bara för att jag är sämst på att veta om folk bluffar eller inte. Men tog igen det med ett par glas vatten och sen var jag på topp igen! Hg stog på menyn för kvällen och för ovanlighetens skull var det hyfsad musik där! Träffade både gamla och nya människor där så det var mycket trevligt, var dock tvungen att springa runt och leta efter Robert ett par gånger när han försvann. Borde vara van vid att de där killarna försvinner men ändå springer man där och letar! Carro onykter som hon var lovade efterfest men eftersom vi alla var sega skickade vi snart ut killarna, käkade lite tacos och kröp sedan ner i våra sängar och sloknade. 

Kom på att det var lite speciellt att gå till Hg igår för är typ andra gången jag är där som varken Malin, Zara eller Elin är där. Jag var inte ett dugg förvånad när folk började fråga var jag hade resten, är nästan som att vi sitter ihop! Trott eller ej men jag har andra vänner även om jag tycker om mina flickor väldigt mycket. De hade bara annat för sig! Kann ju vara skönt för oss att slippa varandra ett tag så att vi uppskattar varandra med när vi väl umgås :)

Vet inte vad jag ska göra idag. Carro drog ner på stan för att träffa en kompis från gymnasiet, tänkte att de kunde gå lite tid för sig själva eftersom jag alltid annars har Carro men behöver någon gång i livet ta mig dit ner och handla lite småsaker samt en cykel: Min cykel är nog inte den mest stabila just nu när bakhjuler hänger och slänger som det vill men en så länge rullar den så lär nog inte ta mig iväg och köpa en ny förrän den brakat ihop helt. ja går och hoppas på att den ska bli stulen eftersom alla cyklar blir snodda just nu i Linköping för då måste jag köpa en ny och jag inte vill börja gå överallt! Någon som vill sno den eller så är alternativet att släppa med mig till en cykelaffär, någon?

Borde nog göra något vettigt nu, såsom att boka tågbiljetter hem men orkar bara inte ta tag i det....Gör det någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

"Glöm" att låsa den så är säkert saken fixad! ;) Synd att jag inte kunde komma, saknar er allihopa..

2009-02-01 @ 18:29:04
Postat av: Elin

Hahahhaha, ja vi sitter ihop för det mesta! På torsdag ska vi vara siamesiska tvillingar ;)

2009-02-02 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0