Gratis är bra

Idag tänkte jag och Carro vara lite smarta och ta gratis bussen ut till ikano för att kunna handla lite billig mat på willy, det visade sig inte bli så billigt som vi trott. Man ska nog åka dit när man ska köpa pasta och såna grejer men var inte riktigt det vi skulle ha idag, kanske en annan gång. Var iaf kul att gå åka buss gratis, gratis är aldrig fel! Önskar att fler saker vore gratis....

Fick idén att vara hurtig idag också så åkte iväg till campus för att köra lite powerstep, men kände mig inte så power i kroppen. Var mest segt och jag hade jätteont i vaden och foten i början av passet. Tycker även inte om henne som håller i det passet samt att hon spelar dåligt musik, ska nog inte gå på det passet någon mer gång. När jag kom hem gick jag och Malin en liten promenad runt i ryd, var länge sen! Var som alltid lika mysigt och var skönt att få prata av sig lite om diverse saker. Även om jag mått bra de senaste dagarna och varit glad så finns det ändå saker som man behöver lätta från sitt hjärta.

Sitter här i soffan och koller på det där trolleriprogrammet på femman och är sjukt trött. Jag och Carro är oväntat men fortfarande ensamma här och har det lugnt och mysigt som vanligt. Har varit en riktigt mysig helg med bastu och soffmys med ost och kex. Ska nog ha det lite oftare! Jag är iaf glad att jag inte festade så mycket den här veckan och att jagh framförallt inte var bakis någon dag, är bra att inte vara bakis räcker gott och väl med sömnbristen. Lär iaf bli mer festande nästa helg eftersom Robert kommer hit och hälsar på, har inte sett honom på evigheter, och förhoppningsvis kommer Sara också. Skulle vara sjukt kul om alla kunde lyckas träffas, nu när jag inte är sjuk längre..... Hoppas, hoppas, hoppas!

hmm.... är sugen på te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0