Stressad

Klev precis innan för dörren och har återigen satt mig bekvämt i soffan. Hela förmiddagen spenderades här men så hörde Zara av sig om att hon ville att jag skulle komma och hämta henne med hennes bil och skjutsa hem ännu för att hon inte mådde något bra. Så snälla som jag och Malin är så ställde vi självklart upp och hämtade henne och tog sedan en promenad tillbaka till ryd. Alltid härligt att gå promenader med Malin. Var skönt att komma ut och röra på sig men var nästan skönare att komma in och slå sig ner i soffan igen, är rätt så seg idag efter gårdagen.

Idag är det Elin och även Jessicas födelsedag, vilket vi firade igår. Elin fick två stora kassar med mat så att hon överlever månaden samt ett fint gyckel skrivet av mig, Zara och Malin. Måste nästan bli utsedd till årets gyckel! Jessica blev inte tomhänt utan fick en chokladkalender som hon inte får öppna förrän 1:a december, Grattis!!! Men men kvällen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, Zara blev utslängd, Elin satt och spydde på toan och Malin fick gå ner till stan för att hämta sina nycklar.Jag hade ändå rätt så skoj! Jag och Josefine dansade järnet på dansgolvet men musiken kunde ha varit en aning bättre! Kvällarna på hg kan alltid förvåna en men vart var allt folk igår? Kände knappt igen en enda människa. Var fullt med folk men inte många bekanta ansikten, ovanligt.

Känner mig en aning nervös och framförallt stressad med mitt cae och inför tentan i veckan. Borde egentligen sitta med caset nu men är alltför seg och orkar verkligen inte ta tag i det idag. Har bestämt att jag ska sitta hela dagen med det imorgon och bli så gott dom klar med det. Om jag får lite ork över kanske jag kan sätta mig och kolla upp lite referenser idag så slipper jag slösa massa tid på det imorgon, tar så himla mycket onödig tid och så känns det som att man inte kommer någon vart. Skulle behöva boka en tvättid eftersom jag skippade den i fredags för andra planer men kan kanske hitta någon ledig tid imorgon när jag ändå bara ska sitta här hemma och plugga. Imorgon finns ingenting annat än att plugga, förutom på kvällen om jag ska ta mig iväg och träna. Är så gott som frisk nu så känns som att jag kan ta tag i träningen igen och verkligen komma igång med den. Undra vad jag ska gå på för pass imorgon? Får titta på hemsidan och se vad som erbjuds......

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt klart årets bästa gyckel :D

2009-01-11 @ 19:18:53
URL: http://elinelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0