Dåligt humör

Jag tycker verkligen inte om den här dagen! För det första så hade jag skola mellan åtta och fem idag, inte kul! För det andra har jag knappt sovit något inatt vilket gjort att jag är sjukt trött idag. För det tredje så blir jag arg på människor som inte gör som de blir tillsagda och för det fjärde så känner jag bara för att gråta och försvinna, är skönt att bara gråta ibland!

Efter min sjukt långa dag tog jag iaf en promenad med Malin så att hon kunde inviga sina nya stavar och det var skönt att komma ut och röra sig, prata av sig lite och för stunden försvann delar av mitt dåliga humör. Var dock väldigt gnälligt, tycker synd om dig Malin som fick genomlida det! Trodde att min träningsvärk skulle vara mycket värre idag eftersom jag knappt kunde röra mina mina kära armar igår men jag måste nog ha tränat bort det mesta. Skönt att vila kroppen lite idag och gå med stavarna så att min rygg inte blir en katastrof igen!

Igår nämnde jag att föreläsningarna hittills har varit förvånansvärt bra men att de troligen snart kommer att falla ner till den vanliga standarden, det hände idag! Föreläsningarna om kemi och fysik hade säkert varit bra om det var ämnena vi skulle lära oss men nu skulle vi lära oss vad kunskap är i de olika ämnena, kan inte påstå att jag fått svar på den frågan under dagen!

vill sova men vet att jag inte kan somna än! ska iaf ha sovmorgon imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0