Dålig dag

Det här har verkligen inte varit min dag, inte för att det har hänt något utan har bara varit på dåligt humör (iaf på förmiddan). Ibland får jag såna dagar när jag blir irriterad på allt och alla och vill bara försvinna. Tråkigt för dem som drabbas av det dåliga humöret men lyckades hålla det undan bland folk idag och var rädd för att det verkligen skulle komma ut hemma sen men då hade det försvunnit, skönt!

Föreläsningarna idag var även de intressanta (förvånad!), iaf den första. Lärde mig väldigt mycket på den och fick många tips på hur man ska bete sig i lärarrollen och bemöta eleverna. Bäst för dagen var iaf att vi fick lära oss att räkna till tio på japanska! Andra föreläsningen handlade om IKT men kändes inte om den hade så stor relevans just nu men var lite smårolig då och då, dock lite seg i slutet eller så var det jag som var seg!

Efter föreläsningarna nere på stan, viktigt att notera är att det inte regnade idag (mina bön har blivit hörd!) utan solen sken, men resten av dagen bestod av att laga mat och sedan iväg och träna. Foten kändes knappt ingenting idag och ryggen kändes helt okej, vilket var en bra grej! Förhoppningsvis fortsätter det så men man vet ju aldrig med min rygg...

Känns bra nu när jag sitter i soffan här med vetskapen om att imorgon fylls kontot på med pengar, behöver bara cykla till campus, ska träna body combat och gå på tentakravallen. Det känns helt enkelt bra men man vet ju tyvärr hur fort det kan gå över, hoppas att det håller i sig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0