U?...G?

Okej det här kan verkligen sluta hur som helst och då är jag allvarlig! Har jag tur så får jag ihop precis poäng för att få G eller så blir det ett U... intressant att se hur jag kommer att reagera på det! troligen inte bra men det tar vi den dagen den kommer..

Nu tänker jag släppa allt som har med tentan att göra och börja ladda för vår, alltså Läxmästeriet, och D-groups julfest ikväll på Platå! Kommer att bjuda på många överraskningar och roligheter, tråkigt för er som missar den! Känns bra att få tänka på något annat ikväll även om det är lite saker kvar att ordna innan vi är redo men det fixar sig!

Kanske sova en liten stund?

Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Känns sjukt tråkigt att missa men får väl glädja mig åt att göra pensionärer glada ikväll på konserten istället :)

2009-12-03 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0