Titta där!

Är det bara jag som bryr mig? varför inte bara lyssna på vad jag sa så skulle detta bli bra! Har inte tid nästa vecka så vad händer nu? Känner inte att det är upp till mig längre!!

Idag har jag suttit i key med Carro och Martin för att se till att folk söker läx, kanske ska just du söka läx! Gört!! [email protected]
Besökte ettornas föreläsning också... tror inte att de hängde med när jag snacka men vadå? Ahlemyr gav mig bara en minut av hennes dyrbara tid så vad gör man då? Bara o köra!

Har pluggat en hel del sen jag kom hem... tog en paus nu, ska nog ta lite och äta innan det bär av mot campushallen och lite bodycombat, ska bli så jävla skönt att få göra av med lite frustation i kroppen! Måste dock hålla kvar motivationen att plugga sen.. har lite kvar att läsa för dagen samt att jag bestämt att idag MÅSTE jag planera mina lektioner för nästa vecka så att jag kan maila iväg det till min mentor, varför måste hon veta innan?

Min penna är slut och det förstör mitt system!

Har gjort världens jävla miss som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med....måste lösa sig och jag gör nästan vad som helst för att det ska lösa sig! så jävla klantigt att inte kolla upp datum innan!!!

Hur kan jag slarva bort två vantar på en vecka? vad fan har hänt med mig? Jag bara tappar bort saker nu för tiden.. men ena gången var det faktiskt inte mitt fel! tur att det bara är vantar jag tappar och inget mer värdefullt...

Nehe äta lite och sen iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0