Snö!!

Oj oj här händer det mycket! länge sen det uppdaterades här... vad har hänt? jo vfu + att vara sjuk = ingen bra kombination!

Nu är det jullov och jag kunde inte vara gladare, även om en tjock hög med skolböcker är medpackade hem... men de ska ligga gömda iaf fram till efter nyår sen jävlar blir det till att plugga, två tentor står på schemat när man kommer tillbaka!

Åkte hem redan i fredags men har inte egentligen varit hemma förrän idag... har varit saker hit och dit som man ska göra, i fredags hade hockeyn lagfest så där blev det ett besök och igår gick färden upp till stockholm för att möta upp tjejerna för en trevlig dag/kväll/natt... nu är jag hemma och har placerat min rumpa i fåtöljen och har inte alls tänkt flytta mig härifrån idag! nu blir det att umgås med la famila!!

tror att jag ska ta fram en bok och läsa.. va länge sen!

Kommentarer
Postat av: jossan

Vad fin blogg du har!! Läs gärna min(aa)

2009-12-21 @ 15:54:34
URL: http://jussjuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0