say what?

Fan ibland blir man stolt över sig själv! idag har jag faktiskt gjort det jag ska! läst klart allting inför morgondagen och planerat mina lektioner till nästa vecka. Träning har också hunnits med så just nu är jag på bra humör... hoppa att det håller i sig!

Mina dagar känns ganska fullspäckade just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska styra upp dem.. mycket som måste och vill göras men tiden räcker inte riktigt till... hur gör man då?

Vaccineringen börjar på vallfarten... ska man vaccinera sig? kommer man orka att stå där o köa? lär ju vara sjukt mycket folk..eller? någon gång måste jag ju vaccinera mig för annars kommer jag att ha en mor som tjatar ihjäl mig tills jag har tagit den där förbannade sprutan... hm jag och sprutor är inte den bästa kombinationen... behöver iofs inte titta på den då är det lugnt!

Lång dag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0