så jävla slut

dan före dan...

väldigt bra och hektiskt dag igår.. hann med mycketm bla. slösa farfars julklapp på ett par sjukt sköna och snygga vinterskor, me like! slutade med att jag och syrran köpte likadana, visar bara på att vi har god smak!

hann träffa karolina också, saknat! man hinner inte träffa folk så ofta här hemifrån numera men nu under jul ska det passas på, fick en jättecool spargris i julklapp av henne och isak, måste nog lägga upp den någon dag bara för att visa upp den! jag blev väldigt glad!

Vet inte hur planerna för den 25:e blir... lite rörigt än så länge men det ska nog klarna snart!

Det är mycket som känns lite smårörligt och förvirrande i mitt huvud, skönt att få prata av sig lite igår. Jag får ta det som det kommer, orka inte ta tag i det.. shit happens!

Idag ska vår julgran(ar) kläs samt första julskinksmackan ska ätas, åh jag är så petig med traditioner men vadå? traditioner är ju till för att hållas, iaf till största delen, vissa traditioner är ok att bryta men inte när det kommer till jultraditioner!

Lite frukost kanske, sen ska far och jag ner och trängas vid dörren in till systemet.. medvetet val men csn kom idag så har inte haft möjlighet innan, hej o hå vad det ska köpas för de icke.pengar jag har efter att ha betalt alla räkningar den här månaden, love csn-december!

älskar btw veckans icareklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0