Ogilla!

Tycker inte om att gå och oroa mig över saker... folk säger att det löser sig alltid och jag tror att det kommer att lösa sig innerst inne men jag oroar mig ändå och vill att det ska lösas nu, dirr!

Hatar studentbostäder! Nu när jag och Carro bestämde oss för att gå dit så givetvis var det stängt! Hur fan kan de få för sig att helt plötsligt stänge kl. 15 istället för kl. 17 som det står att de ska ha öppet till? Såna här saker blir jag bitter över... hoppas att vi hinner dit imorgon..

Idag har jag gjort mor min glad genom att ställa mig i kön på vallfarten för att ta svinsprutan, så nu sitter jag här med en lite värkande arm men vad gör man inte för att mor ska sluta oroa sig?

Mitt tidigare glada humör försvann lite nu... ovanligt för att vara mig eller inte! lite bitter över att jeansen som jag hade beställt inte passade, visste dock att det var en chansning men de va ju så jävla snygga! Hata breda höfter!!! men men min ekonomi är inte alls lika bitter så egentligen va det här ganska bra.. om det ändå hade funnits en större storlek men givetvis inte... får man räkna med när man handlar på rea! Men en kofta och en väst blev det iaf som fick hängas in i garderoben.

Jag vill blir lite glad igen... kanske ska ta en lussekatt, inte för att det hjälper mina höfter men vem bryr sig? hellre breda höfter än inga höfter alls! Hoppas att jag inte blir sjuk av den där jävla sprutan nu så att jag kan träna och plugga de närmsta dagarna... behövs verkligen!

Har faktiskt skrivit in omtentan för den senaste tentan i kalendern... den gick inte så bra och det kan bli godkänt om jag har tur men jag hoppas att jag inte har tur. Jag vill göra om den så att jag verkligen kan det jag ska kunna! ovärt att ta studielån om man inte tänkt lära sig någonting när man ändå pluggar...

Okej vad gör jag nu? orkar inte göra något mer vettigt idag... ska nog krypa ner i sängen alt. soffan och titta på en film...mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0