Nej men hej på dig också!

Motivationen för träning är som bortblåst... IGEN!!!! vad är det för fel på mig nu för tiden? okej oftast är det något fel på mig men detta är ovanligt... vill träna men har ingen lust och ork.. jag vet att detta säger emot sig själv, har precis haft den diskussionen med mina föräldrar..

Idag har jag varit otroligt rastlös, funderade till och med på att plocka fram skolböckerna men jag vägrade! kan ju inte redan ta fram dem, måste lära mig att bara ta det lugnt och slappna av, vilket förklarar varför jag största delen av dagen har suttit med näsan i en bok, är så länge sen jag kunde sitta och läsa bara för nöjes skull, love it!!!

Det är sjukt mycket snö ute! vad har hänt? ska det tas igen all snö som uteblivit de senaste jularna? Jag litar inte ännu 100 % på att snön ligger kvar till julafton men det ser väldigt just ut... vill verkligen ha en vit jul, var alldeles för länge sen!

Imorgon blir det förhoppningsvis en resa ut till landet för att hälsa på Karolina och hennes lilla son Isak, var alldeles för länge sedan jag såg dem, ska bli så kul! Julklappar ska tas med också!!! Hoppas bara att bilen blir tillgänglig så tidigt som möjligt, först ska mamma och pappa iväg och julhandla lite men de har lovat att åka tidigt så att det kommer hem skapligt!

Ska jag fortsätta med min bok nu eller titta på ett avsnitt ur danska paradise hotel, som btw är sjukt mycket bättre än den svenska versionen.. blir nog lite av båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0