Kiss my fucking ass!

Om jag var irriterad på studentbostäder är det ingenting jämfört med hur irriterad jag är på dem idag... sist gick det så jävla smidigt att skriva över lägenheten men denna gång ska de kräva en massa olika intyg på att vi har bott här minst ett år... men hallå!!! orka med detta och nu kan inte carro få tag på skatteverket heller så ingenting går som vi vill idag... det enda positiva var väl att de hade öppet för en gångs skull när de ska ha öppet!

Fick en kallelse till jobbintervju idag... blev väldigt fundersam. Fan jag hade ju beslutat nu att fortsätta plugga fram till våren för att avsluta inriktningen som jag påbörjat men nu när man får den här chansen vet jag inte hur jag ska göra... plugga? jobba? är iof inte ett heltidsarbete utan en timanställning.. lite sugen på att gå dit och lyssna på vad de har att säga men samtidigt.. vill jag?

Ska suga lite på den karamellen!

kan inte pastavattnet koka upp snabbare? Jag vill ha mat och jag vill ha det nu!

Blev ingen träning idag som planerat... känner mig lite konstigt idag samt att armen ömmar så var inte det bästa träningspasset då.. ska träna imorgon istället! Har dock gjort andra vettiga saker.. skickar en massa mail hit och dit, varit på Hg för att hämta depositionen, skrivit ut tusentalspapper känns det som samt pluggat lite grann... måste va nöjd när klockan inte ens är ett.. bra för att va mig!

Idag åker carro hem... då blir jag ensam enda till på söndag. Att vara ensam har sina för- och nackdelar.. är skönt till en början men sen blir det väldigt tomt snabbt.. ska försöka aktivera mig så mycket som möjligt..

Längtar till lördag! ska bli spännande!!!

Nu tror jag att pastavattnet kokar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0