Kallt!!!

Okej snön har forfarande inte kommit men något som verkligen har kommit är kylan.. var fan iskallt när jag var ute och gick imorse, man är inte riktigt van än att ta på sig massa kläder men idag åker nog nästan vinterjackan fram!

Usch känner mig inte alls pigg idag... kroppen verker lite grann av trännigsvärk men det är bara en skön känsla, då vet jag att jag har tränat! Sen att jag är sjukt otränad för tillfället är en annan sak men det har jag bestämt mig för att det ska bli ändring på! Blir ju nästan deprimerad när jag vet hur bra kondition och så jag haft förut och nu är allting bara försvunnet känns det som... vill tillbaka till det!

Ska iväg till campus senare för att tentaplugga med flickorna, hoppas vi kommer någonvart för jag känner att jag har kört fast! sedan blir det läxmöte och gyckelträning med d-group... ladda för morgondagens julfest, ska bli awesome!

Först blir det iaf att skriva tenta imorgon bitti... vill inte!!! men ska bli skönt att få det överstökat... snart blir det jullov och jag kan inte annat än längta, vill hem nu! vill slippa plugga nu! tur att sista veckan så är det vfu så då behöver man inte plugga så mycket, gilla!

Okej lite frukost snart och sen ner med tvätten till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0