ja det var bra!

pulkadag med kusinerna idag... mycket skoj och många krockar!! nu är släkten här för kalkonmiddag, så jävla gott men är inte på topp idag av olika anledningar, vill sova och försvinna!

tror att jag börjar förstå varför jag inte öppnar mig längre.. varför göra det när man ändå bara bli besviken eller sårad? orkar inte riktigt bry mig men påverkar mig ändå.. borde förstått bättre!

Många pinsamma saker hände igår... gjorde en sjukt snygg entre genom att halka i trappen och åka kana nerför den, yes alltid lika duktig men det var faktiskt väldigt halt!!! lyckades även välta ett bord på förfesten när jag satte mig i fåtöljen pga att någon hade skjutit in den för nära borden så när jag sattte mig så rasade allt, yes min vanliga tur!! detta var väldigt pinsamt men vadå får väl bjuda på mig själv men jobbigt när saker går sönder..

Observerade många intressanta saker igår... som att folk inte hälsar, borde jag hälsa då? vet inte vad som var rätt men jag hälsade inte och kände inte behovet av det heller men ändå... är ju inte bitter eller så men kände bara inte för det.. väldigt skönt att många saker är över i mitt liv men känns inte så kul att återvända till denna håla...

fuck what I say!!

Om man ändå kunde börja om där ingen känner en och bara slippa alla problem och jobbiga saker. Alltid samma sak om och om igen...


Kommentarer
Postat av: Ruff

Du kan få lite kramterapi av mig, så kanske du vågar öppna dig sen?

2009-12-27 @ 14:22:50
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Michaela

tack Ruff det känns bättre :)

2009-12-27 @ 19:21:28
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0