hej tomtegubbar!

tog en lååååång promenad idag, mycket välbehövligt!! man kan ju iaf försöka gå bort en del av all julmat och julgodis som man ätit..

Blir inte klok på mig själv!

jag vill åka iväg nu och nu och nu!!! även nu! vill slippa skolan, pluggandet och det mesta  och bara åka iväg.. fly från världen, leva i en dröm... jaja man kan fortsätta och önska men jag sitter fortfarande kvar här i soffan och lär ju inte flytta på mig den närmsta tiden.. lata jävel!!

borde ta tag i många saker men känner inte riktigt för det även om det hänger som ett mörkt moln ovanför mitt huvud... men släpp det bara så kan jag ju bygga på med alla problem och måsten..

hej och hå orka detta!!!

Nu blir det förhoppningsvis lite film snart och hockey, jvm it is!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0