hej mitt vinterland

Granen är pyntad, julklapparna inslagna... snart ska första skinksmörgåsen ätas...älskar dan före dan! myskväll med familjen; the last legion, bingolotto uppesittarkväll... mycket tvtittande men väldigt mysigt.

Tror att julkänslan är kommen nu, har vacklat lite grann men det är ju så sjukt mysigt, love it! är alldeles vit ute, tjocka släkten kommer imorgon, umgås med nära och kära... kan inte bli mycket bättre...

hittade en gammal stickad tröja i förrådet som jag drog på mig, mysig som fan! älskar när man hittar gamla saker som man glömt bort fanns som man kan bli varm och go av..

Har lite träningsvärk i ryggen från gårdagens ishockeypass!

Tror att jag håller på att bli sjuk igen.. lite täppt i näsan, hosta till och från samt på gränsen till feber tidigare idag.. träningspasset samt att pussas med en sjuk ettåring är kanske inte något som talar för en när man precis varit sjuk men kurerar med te och håller tummarna för att inte bli sämre till morgondagen eller juldagen!!


Så här mysig är vår lilla julgran på övervåningen, mysfaktor hög!!




Så här cool är spargrisen som jag fick av karolina och Isak i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0