Fucking jävla helvete!!

Gårdagen va ett stort kaos med många roligheter och stressattacker....julfesten blev rätt så bra, tror att folk hade kul... sen skulle jag gärna ha ändrat på ett och annat men vadå så länge folk har kul, ändå därför man anordnar något sånt här...

Kommit på att det inte är bra att ta med sig kortet när man går ut.. mycket pengar som försvinner, den här gången försvann en hel del pengar men jag hade sjukt kul och få se det som att det var värt det! Bastu blev det efteråt... mycket naket som vanligt.. sen gick vi upp till martin som lagade falukorv och makaroner till oss, tack martin!!!

Fick sms av Carro som undra vart jag var på morgonkvisten... klockan var viss sju, oops! Kom iaf hem och har väl sovit bort halva dagen och sitter nu här jävligt sliten och bakis, men så jävla värt det!!

Har fått sjuka sms idag... någon som tydligen hittat sin mobil som varit borta i ett år som hade mitt nr, ingen aning vem personen i fråga är! hur fan har han fått mitt nummer? Jag vet att jag verkligen inte har gett det till honom efter att jag fick veta var han bor... väldigt skumt det här! hittade iaf en gemensam vän men det är fortfarande väldigt skumt, nu har iaf sms slutat komma, tack för det! Inse när man ska sluta...

Gyckel på Hg ikväll.... jag måste nog rycka upp mig lite så att man inte ser åt helvete ut när man ska ställa sig där o sjunga.... shit rösten kommer inte vara den vackraste idag!

så jävla sämst!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag fick också konstiga sms från en snubbe? Sammanträffande?

2009-12-05 @ 11:22:58
Postat av: Michaela

jasså? vad hette personen? kanske va samma snubbe ;)

2009-12-06 @ 14:08:59
URL: http://rumpnisse.blogg.se/
Postat av: Elin

Han sa inte det.. Eller jag frågade inte...

2009-12-06 @ 14:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0