Feel the heart beat

Julbakning har det varit i vårt hus, njae okej vi bor i lägenhet men julbak i vårt hem! Lussekattet och knäck blev det... mums! dock blev knäcken sjukt hård, blev inte riktigt som förra året men det går att äta ändå!

Föreläsningar och plugg har hunnits med idag... känns bra att ligga ganska i fas med vad som ska göras... måste fixa planeringen till vfu:n också men har inte kommit så långt.. kanske kan ta det imorgon!

Tycker inte om att ringa till människor jag inte känner men idag fick jag lov att ta mig i kragen och ringa runt lite om sponsring....gick inte så bra för mig men förhoppningsvis får någon annan napp! Jag är inte så bra på att övertala folk...tur att det inte är min post även om vi hjälps åt!

Idag var det så jävla skönt när en vän frågade hur jag mår och jag ärligt talat kunde säga: "jag mår faktiskt bara bra!" så jävla skön känsla, var länge sedan jag kunde säga så helt ärligt... idag har varit en bra dag och även om det fortfarande finns problem (men när har man inte problem i livet?) så har jag inte berörts av dem idag, tackar!!!

Har inte bestämt helt hur mitt schema ska se ut imorgon vet dock bara att det är mycket som ska in i det!!!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Kom och hälsa på mig :D

2009-12-08 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0