död eller levande?

Okej jag tror inte att jag är skapad för att komma hem på morgonkvisten efter en natts festande... eller? sjukt roligt hade jag iaf!!! Tror egentligen inte att kraballen var så rolig men det blir vad man gör det till och jag hade mycket roligt med alla människor som jag va med!!

Gjorde nog en dum grej men det förtjänade dem! mest förvånad över att det var jag som genomförde det hela och inte någon annan men sen var jag kanske inte i mitt mest nyktraste tillstånd så då kan det spåra..

Idag finns inte ork till mycket... det ända jag tänker göra är möjligen att gå och handla mat med carro men that's it!!!

Det är svårt att orka tänka klart och vettigt idag... har ganska mycket i huvudet men samtidigt ingenting, hur blev det så?

Juste inatt drack jag läsk igen! Har inte gjort det på typ ett år men fick ett infall, drack massa först för att jag var astörstig men sen upptäckte jag att det inte var så gott längre så gav bort den.... väldigt överskattat! även om jag alltid kommer att ha en liten svaghet för cola light... men några klunkar räcker sen får det vara nog..... varför diskuterar jag ens detta? det märks att jag inte har så stor kontroll över mitt huvud idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0