det var den julen

julen börjar iaf enligt min mening lida mot sitt slut, eller är snarare slut... visst den har inte dansat ut än men för mig kan den få dansa ut... juldagarna är slut för detta år!

Idag blev det en tripp till flen... andra sedan studenten... träffade sara och wing, tog en fika och promenad i kylan... roligt att träffas igen, va alldeles för länge sen. vet att det är ens eget fel att det var länge sen men tiden räcker på något sätt inte till. kul va det iaf fall, flen va flen som vanligt!

Nyår närmar sig och jag orkar inte ta något beslut om vad jag ska göra, en film och soffan är sjukt lockande men kanske fel att avsluta och inleda det nya året så.. vet inte riktigt, annars så far jag till nyköping men känns jobbigt att åka iväg, iaf dagen efter när man måste ta sig hem... överväger om jag kanske ska vara nykter och låna bilen.. då kan man ju komma hem på natten och få sova i egna sängen... lär ju inte hända något i gnesta som man kan roa sig med... soffan är sååå lockande!!!

vad gör jag egentligen under dagarna? borde göra så mycket men gör ändå ingenting, böckerna ska ligga gömda fram till det nya året men känner att behovet att plocka fram dem är stort men ska försöka motstå, vet inte om det är det bästa men får se! det som blev gjort igår var att underhålla lillkusinen samt läsa en bok som påbörjades igår morse och som var avslutade igår kväll... kanske inte så social men var skönt att få sitta i en annan värld och slippa sin egen..

imorgon ska jag träffa carro!!! yeah!! konstigt att inte se henne varje dag som jag brukar göra...kommer att bli konstigt i vår när vi inte ska bo tillsammans längre, då ska allting hem hit igen... kan ju möblera hela nedervåningen till min egen lägenhet med alla de saker som jag har.. shit hur ska det få plats, mycket möbler!

nu ska det ätas mat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0