December

Igår va vi på Ullared hela dagen... väldigt mysigt att komma iväg och umgås bara vi tjejer... dagen var helt underbar? om man nu bortser fårn alla tusentals hyberstressade människor som kör som tokar med sina vagnar och inte har några problem med att preja undan en om de vill... men förutom det så hittade jag massor av julklappar så nu är min julhandling snart över!!

Tog en promenad imorse för att orka plugga hela dagen... har pluggat fram till nu men tog en paus... målet idag är att skriva ner allt viktigt som jag behöver kunna och jag tror faktiskt inte att jag har så mycket kvar att skriva... är ändå uppe i typ 14 sidor så hoppas verkligen inte att det är mycket kvar...

69:an och en resa till Ullared = 70 sätt att tillfredställa en kvinna.... tänk vad man kan få lära sig av att se på reklam!

Okej nu är det ändå advent och julen närmar sig men givetvis är det ingen snö som vanligt... jag har lite svårt att hitta julkänslan då men förhoppningsvis kommer den så småningom.... älskar julen och vill därför ha snö!!!

Okej är pausen slut nu? njae kanske inte riktigt än...

Kommentarer
Postat av: Ruff

Ja, om Ullaredsresan redan är avklarad återstår väl bara att komma hit för resterande sätt? ;)

2009-12-02 @ 22:28:13
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0